0
Prekių krepšelis
Jūsų prekių krepšelis tuščias
lt

D.U.K.

1. Pašto kodas
2. Kaip pasikeisti prekių pristatymo adresą?
3. Jei norite nupirkti didesnį prekių kiekį, nei Jums leidžia patalpinti į krepšelį?
4. Jeigu nėra norimo kiekio prekių?
5. Ką daryti jei įsigyta prekė netiko?
6. Ką daryti, jei prekės aprašyme pateikta informacija yra skirtinga, lyginant su mano turima, o prekė panaši?
7. Ką daryti, jei nerandu tokios važiuoklės ar apdailos detalės, kuri yra man reikalinga?
8. Ką daryti, jei nerandu tokios variklio detalės, kuri yra man reikalinga?
9. Ką daryti, jei perkant kyla neaiškumų ar tiks detalė mano modeliui?
10. Ar galime sumokėti po prekių pristatymo?
11. Ar galima pas jus pirkti ne elektroniniu būdu?
12. Kur pristatote prekes?
13. Per kiek laiko pristatote prekes?