Kontroleris
EB091 (valdiklis) skirtas 3 fazių 120 laipsnių daugiausia dviračių ar panašiems varikliams. Šis kontroleris skirtas dirbti 36
voltų sistemoje. Šio kontrolerio negalima naudoti vienos fazės (2 laidų) variklių sistemose.
Laidų
pajungimas:
1.
Raudonas ir juodas (didesnio diametro) - į akumuliatorių.
2.
Geltonas, mėlynas, žalias (didesnio diametro be jungimo kaladėlės) - fazių laidai
į variklį. Junkite pagal spalvą.
3.
Plonas geltonas, mėlynas, žalias, raudonas+5V, juodas (5 laidų
jungimo kaladėlė) - į holodaviklius variklio viduje.
4.
Plonas juodas, žalias, raudonas/juodas - į akceleratoriaus rankenėlę. Jei kontroleris
veikia normaliai, tarp juodos ir raudonos spalvos laidų turi būti pastovi 4.2 V įtampa. Žalio laido įtampos lygis
skirsis nuo 0,8 iki 4,2 voltų, proporcingai rankenėlės pasukimui. Jei tarp juodo ir raudono laido yra
pastovi + 4,2 volto įtampa, o sukiojant
rankenėlę įtampa ant žalio laido
nesikeičia vadinasi sugedusi rankenėlė.
Atkreiptinas dėmesys, kad kartais gamintojai kaladėlėse sukeičia laidų tvarką.
Prieš jungdami patikrinkite, kad laidų spalvos sutaptų.
5.
Raudonas juodas - į spynelę.
Aukščiau minėtų laidų pakanka, kad sistema veiktų. Kitų laidų
galima nepajunginėti. Kiti laidai yra skirti pagalbinėms funkcijoms.
Priklausomai nuo kontrolerio modelio jų kiekis gali skirtis.
6. Juodas, raudonas, mėlynas - PAS ( Pedal assist system - Pedalų pagalbos
sistema). Ši jungtis jungiasi prie pedalų apsukų daviklio. Pagal Europos teisę
elektrinis dviratis turi važiuoti tik padedant pedalais. Jei šios jungties nėra
- dviratis važiuos tik pasukus akseleratoriaus rankenėlę, nepadedant pedalais.
7.
Du pilki laidai su juoda jungtimi gale – tai
laidai kontrolerio apmokymui. Kadangi šis kontroleris gali būti naudojamas
su įvairiais varikliais, jis turi variklius identifikuoti. Prieš jungiant, pašalinti variklio apkrovimą,
atjungti holodaviklių laidus - pakelti ratą ir nuimti grandinę. Sujungti pilkų laidų galus, įjungti maitinimą. (Svarbu
- pirmiausia sujungti pilkų laidų galus ir
tik tada įjunkti maitinimą) - po 2 ar 3
sekundžių, variklis pradės suktis. Jei
jis sukasi teisinga kryptimi, tada atjungti pilkus laidus ir išjunkti
maitinimą. Jei ratas sukasi priešinga kryptimi, tada atjungti pilkus
laidus 2-3 sekundėms ir vėl juos
sujungti - variklis pradės suktis priešinga kryptimi (kai kuriose kontrolerių
modifikacijose du pilki laidai naudojami greičio ribojimui- Cruise).
8.
Baltas juodas – dvi jungtys į stabdžių rankenėles.
Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Jei sutinkate su slapukų naudojimu spauskite mygtuką „Sutinku“ arba naršykite toliau. Savo duotą sutikimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami savo interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus. Daugiau apie slapukus galite skaityti Privatumo politikoje.