1. Užsakytų prekių pristatymo trukmė
Jei užsakymas buvo apmokėtas iki darbo dienos 11:30
val. Prekės Pirkėjui
išsiunčiamos kurjeriniu paštu per 1-2 darbo dienas, nuo apmokėjimo
patvirtinimo (Lietuvoje) ir 4-7 darbo dienos EU teritorijoje.Dideli užsakymai (jei perkate keturratį, motorolerį,
dviratį, motociklą ar daug prekių vienu metu) gali būti išsiųsti diena
vėliau, nes tokius siuntinius pakuojame ilgiau.Užsakymai pateikti ir apmokėti po 11.30 val. išsiunčiami tik
sekančią darbo dieną, t.y. jei Jūs užsakymą pateikėte po 11.30 val. -
mes Jūsų užsakymą surinksime ir atiduosime kurjeriui tik kitą darbo dieną (Jūs
siuntinį gausite dar viena diena vėliau).Pavyzdžiui: jei užsakymą pateikėte penktadienį
12.00, mes Jūsų užsakymą surinksime ir atiduosime kurjerių tarnybai
pirmadienį, o siuntinį Jūs gausite antradienį.
Savaitgalį (arba šventinėmis dienomis) suformuotus ir apmokėtus
užsakymus renkame, ir pašto kurjeriui atiduodame pristatyti tik
pirmadienį (prekes pirkėjas gaus tik antradienį (jei kurjerinei
tarnybai neiškils nenumatytų kliūčių prekę pristatyti laiku).
Prekių pristatyti Jūsų
užsakymo pateikimo dieną mes negalime. Jei prekes norite gauti tą pačią dieną - maloniai
kviečiame Jus apsilankyti mūsų parduotuvėje adresu: UAB “HERADAS”J. Basanavičiaus g. 91A, Kėdainiai Darbo laikas:I-V 8-19 val., VI 8-17 val., VII Nedirbame.
Siuntimo terminai netaikomi tais atvejais, kai Pardavėjo sandėlyje nėra
reikiamų prekių, o Pirkėjas informuojamas apie jo užsakytų prekių trūkumą.
Kartu Pirkėjas sutinka, jog išimtinais atvejais prekių pristatymas gali vėluoti
dėl nenumatytų, nuo Pardavėjo nepriklausančių aplinkybių. Tokiu atveju
Pardavėjas įsipareigoja nedelsiant susisiekti su Pirkėju ir suderinti prekių
pristatymo klausimus.
2. Pašto kodas
Suvedant pristatymo adresą būtinai nurodykite teisingą savo pašto kodą - taip kurjeriui bus lengviau Jus surasti. Lietuvos pašto kodas turi būti be raidžių - sudarytas tik iš penkių skaičių.Pašto kodą galite pasitikrinti čia: http://www.post.lt/lt/pagalba/pasto-kodu-paieska
3. Kaip pasikeisti prekių pristatymo adresą?
Kiekvienas pirkėjas gali susikurti kelis pristatymo adresus.
Kaskart perkant Jus galite pasirinkti kitą adresą iš Jūsų adresų sąrašo. Tai
padaryti galite labai paprastai:
Savo paskyroje eikite į „Redaguoti paskyros informaciją“;Sąraše „Redaguoti adresus“ susikurkite papildomą adresą arba
įeikite į Jums reikiamą iš jau sukurtų adresų;Uždėkite varnelę „numatytasis adresas“;Spauskite „Tęsti“.
Jūsų adresas sėkmingai atnaujintas.
4. Jei norite nupirkti didesnį prekių kiekį, nei Jums leidžia patalpinti į krepšelį?
Jums tiesiog reikia susisiekti su mūsų vadybininkais e-paštu: parduotuve@heradas.lt arba skiltyje "Kontaktai" nurodytais telefono numeriais, arba paspaudus prie kiekvienos prekės esančią nuorodą: "Klausti apie prekę?" - užpildyti užklausos formą ir mūsų vadybininkai per 1 d.d. susisieks su Jumis.
5. Jeigu nėra norimo kiekio prekių?
Jei Jūs norite į krepšelį įsidėti didesnį kiekį prekių, nei realiai yra mūsų sandėlyje pasirodo pranešimas - "Tokio likučio sandėlyje nėra, prašome pasirinkti mažesnį kiekį". Jums nesigaus prekių patalpinti į krepšelį kol nesumažinsite prekių kiekio iki mūsų turimo.
6. Ką daryti jei įsigyta prekė netiko?
Informuokite mus parduotuve@heradas.lt, suderinsite grąžinimą ir sumokėti pinigai bus grąžinti į Jūsų nurodytą banko sąskaitą.
7. Ką daryti, jei prekės aprašyme pateikta informacija yra skirtinga, lyginant su mano turima, o prekė panaši?
Daugelis Kinijos gamintojų naudoja unifikuotas detales todėl detalė gali tikti ir jums. Palyginkite matmenis arba parašykite mums el. laišką adresu parduotuve@heradas.lt informaciją patikrinsime ir atsakysime.
8. Ką daryti, jei nerandu tokios važiuoklės ar apdailos detalės, kuri yra man reikalinga?
Rašykite mums el. laišką adresu parduotuve@heradas.lt Pridėkite modelio nuotrauką ir reikiamos detalės nuotrauką su matmenimis.
9. Ką daryti, jei nerandu tokios variklio detalės, kuri yra man reikalinga?
Rašykite mums el. laišką adresu parduotuve@heradas.lt arba skambinkite tel +370 69009555. Parašykite variklio tipą, kuris randasi variklio apačioje kairėje pusėje, jei žinote gamintoją ir jei įmanoma pridėkite nuotrauką su matmenimis.
10. Ką daryti, jei perkant kyla neaiškumų ar tiks detalė mano modeliui?
Rašykite mums el. laišką adresu parduotuve@heradas.lt arba skambinkite tel +370 69009555 ir mes Jums atsakysime.
11. Ar galime sumokėti po prekių pristatymo?
Taip, galite sumokėti kurjeriui gavus prekes. Sumokėti galima grynais arba kortele.
12. Ar galima pas jus pirkti ne elektroniniu būdu?
Taip galima. Galite parašyti užklausą parduotuve@heradas.lt. Konsultantas susisieks su jumis, padės išsirinkti norimą prekę, žodžiu ar raštu sutarsite dėl pristatymo būdo ir apmokėjimo. Taip pat galite atvykti į parduotuvę Kėdainiuose, J.Basanavičiaus 91a.
13. Kur pristatote prekes?
heradas.lt pristato prekes visoje Lietuvoje ir EU erdvėje.
14. Per kiek laiko pristatote prekes?
Lietuvoje prekes pristatome per 1-2 darbo dienas, EU iki 4-7 darbo dienos.