Kontroleris EB004 (valdiklis)
skirtas 3 fazių 120 laipsnių daugiausia dviračių ar panašiems varikliams. Šis kontroleris skirtas dirbti 36
voltų sistemoje. Kontrolerio
negalima naudoti vienos fazės ( 2 laidų )
variklių sistemose.
Laidų pajungimas:
1. Raudonas ir juodas (didesnio
diametro) - į akumuliatorių.
2. Geltonas, mėlynas, žalias (didesnio
diametro be jungimo kaladėlės) - fazių laidai į variklį. Junkite pagal spalvą.
4. Plonas geltonas, mėlynas,
žalias, raudonas+5V, juodas (5 laidų jungimo kaladėlė) - į holo daviklius variklio
viduje .
5. Plonas juodas, baltas, raudonas/juodas
- į akseleratoriaus rankenėlę. Jei kontroleris veikia normaliai, tarp juodos ir
raudonos spalvos laidų turi būti pastovi 4.2 V įtampa. Balto laido įtampos lygis
skirsis nuo 0,8 iki 4,2 voltų, proporcingai rankenėlės pasukimui. Jei tarp juodo ir raudono laido yra pastovi +
4,2 volto įtampa, o sukiojant rankenėlę įtampa ant balto laido nesikeičia vadinasi
sugedusi rankenėlė. Kartais gamintojai kaladėlėse sukeičia laidų tvarką - prieš
jungdami patikrinkite, kad laidų spalvos sutaptų.
6. Rudas juodas (kartais būna
raudonas mėlynas) - į spynelę.
Aukščiau minėtų laidų pakanka, kad
sistema veiktų. Kitų laidų galima nepajunginėti. Kiti laidai yra skirti
pagalbinėms funkcijoms. Priklausomai nuo kontrolerio modelio jų kiekis gali
skirtis.
7. Oranžinis violetinis - į
panelės indikaciją.
8. Juodas, raudonas, mėlynas - PAS ( Pedal assist system - Pedalų pagalbos
sistema). Ši jungtis jungiasi prie pedalų apsukų daviklio. Pagal Europos teisę
elektrinis dviratis turi važiuoti tik padedant pedalais. Nesant šios jungties
dviratis važiuos tik pasukus akseleratoriaus rankenėlę - nepadedant pedalais.
9. Du pilki laidai su juoda
jungtimi gale – tai laidai kontrolerio
apmokymui. Kadangi šis kontroleris gali būti naudojamas kartu su įvairiais
varikliais - jis turi variklius identifikuoti.
Prieš jungiant, pašalinti variklio apkrovimą, atjungti holodaviklių
laidus - pakelti ratą ir nuimti grandinę. Sujungti pilkų laidų galus, įjungti
maitinimą. (Svarbu- pirmiausia sujungti
pilkų laidų galus, ir tik tada
įjunkti maitinimą) - po 2 ar 3 sekundžių, variklis pradės suktis. Jei jis sukasi teisinga
kryptimi, tada atjungti pilkus laidus ir išjungti maitinimą. Jei ratas sukasi priešinga kryptimi - tada reikia atjungti pilkus laidus 2-3 sekundėms ir vėl juos sujungti-variklis pradės
suktis priešinga kryptimi (kai kuriose kontrolerių modifikacijose du pilki laidai
naudojami greičio ribojimui- Cruise control).
Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Jei sutinkate su slapukų naudojimu spauskite mygtuką „Sutinku“ arba naršykite toliau. Savo duotą sutikimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami savo interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus. Daugiau apie slapukus galite skaityti Privatumo politikoje.